Instagram w praktyce

Nie tylko Facebook – wykorzystanie Instagramu w praktyce.

Nie tylko Facebook nadaje się do utrzymywania relacji ze swoimi fanami, gdyż Instagram również można dobrze do tego wykorzystywać. Co ciekawe, Instagram niespełna 3 lata temu został oficjalnie odkupiony przez Facebook-a.

Poprzez włączenie go oficjalnie do marki jaką jest najpopularniejszy portal społecznościowy na świecie oraz dodanie możliwości reklam, Instagram może stać się jednym z lepszych medium do promowania działalności.

To właśnie poprzez reklamy dostępne na Instagramie będziesz mógł jeszcze lepiej promować swoje treści i konta, czyli tym samym zwiększać zasięg marki. Z czasem może pojawić się również jakieś narzędzie do jak najlepszego targetowania reklam, aczkolwiek to na razie nic pewnego.

Obecne testy reklam na Instagramie pokazują, że jak najbardziej portal sprawdza się pod tym kątem dobrze i nie da się ukryć, że aktywność użytkowników przez ostatnie lata znacznie tam wzrosła. Jest to witryna, która cały czas się mocno rozwija i idzie do przodu. Codziennie użytkownicy dodają tam miliony nowych fotek, video oraz na prowadzą pod nimi żywe dyskusje. Jak na razie nie ma konkretnych informacji ilu użytkowników z naszego kraju korzysta z tego portalu.

Jak można wykorzystać Instagram do działań marketingowych? Otóż warto interesować się statystykami serwisu oraz wynajdywać informacje na temat tego, jaką grupę docelową można tam spotkać. Pozwoli Ci to nieco mocniej sprecyzować swoje działania. Dodatkowo warto poświęcić nieco czasu na prawidłową konfigurację konta oraz systematycznie dodawać nowe treści.

Instagram może w niedługim czasie dać firmom naprawdę wiele możliwości, jednakże warto go wcześniej dobrze poznać. Mamy nadzieję, że chociaż trochę przybliżyliśmy Ci działanie tego portalu i uwzględnisz go w swoich działaniach marketingowych.

About FacebookAdvertising.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *