przyciski Call-To-Action na facebooku

Nowość – przyciski Call-To-Action an facebooku

Specjaliści Facebook-a doskonale zdają sobie sprawę jak wiele firm działa na ich portalu społecznościowym i z racji tego wprowadzają kolejne opcje i możliwości kontaktowania się z użytkownikami.

Jedną z takich nowych opcji jest wprowadzenie przycisku call-to-action, który ma być umieszczany na coverphoto i zachęcać użytkowników do tego, aby sprawdzili Twoją ofertę oraz wspomagać promocję witryny.

Do tej pory tego przyciski takie jak: kup, obejrzyj video czy zarezerwuj mogłeś dodawać do postów. Obecnie nie ma problemów, aby znalazły się one również na stronach. Poniżej lista wszystkich dostępnych:

  • Play game
  • Sign up
  • Watch video
  • Shop now
  • Contact us
  • Use app
  • Book now

Teraz jeszcze czas na to, aby dowiedzieć się, w jaki sposób możesz ustawić takie przyciski u siebie. Otóż jak na razie są one dostępne wyłącznie w USA, jednakże w ciągu najbliższych tygodni będą one dostępne dla wszystkich zainteresowanych.

Ci którym nie chce się czekać, mogą zmienić język Facebook-a na English (US) i od ręki wszystko sobie ustawić. Warto zauważyć, że opcja ustawień jak na razie pokazuje się na wybranych stronach, przeważnie takich, które coś sprzedają.

Potem po przejścia na Twoją stronę powinna wyświetlić Ci się wiadomość: „Stwórz przycisk call-to-action”. Następnie klikasz i wybierasz sobie przycisk do konkretnej opcji. Co ciekawe, możesz także podać adres strony mobilnej. Jest to użyteczne w wypadku kiedy zależy Ci na tym, aby osoby przeglądające treści na smartfonach lub tabletach mogły poprzez przycisk przejść na daną stronę.

Kiedy wszystko dobrze skonfigurujesz, to przycisk powinien pokazywać się na coverphoto u Ciebie. Zachęcamy Cię do testowania tej możliwości, gdyż być może niebawem okażę się ona dla Ciebie przydatna.

About FacebookAdvertising.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *